Velkommen till Kundservice
Titta här om du har några frågor om en beställning, ett köp, retur eller något annat. För att göra det enkelt för dig har vi samlat svaren på 9 av 10 av frågorna vi får.
STÄNGT MELLAN JUL OCH NYÅR
Efter en härlig november och december med otroligt många beställningar och trevliga samtal och korrespondenser med våra underbara kunder tar vi en välförtjänt julledighet.
Det innebär att kundtjänsten är stängd:
Från den 20 december kl. 15 till den 6 januari då vi är tillbaka utvilade och redo :-)
Du kan självklart fortsätta shoppa mellan jul och nyår – vi skickar beställningar de få vardagar som infaller under denna period.
P.s. – Har det uppstått ett fel med din beställning eller något annat som är tråkigt, ber vi om ursäkt, men vi uppskattar också om du håller en vänlig ton :-). Vi har gjort allt vi kunnat för att leverera snabbt och effektivt, med så få fel som möjligt och hanterat samt skickat tusentals beställningar och varor, på väldigt kort tid.
Men misstag går inte alltid att undvika, särskilt inte under juletiden och en hektisk Black Week, oavsett hur mycket man optimerar och förbereder sig.
FAQ
Frakt och Leverans
Spårning av paket och leveransstatus
Ångerrätt/Returnering - använd vårt returformulär här
Betalningsmöjligheter
Köpvillkor
Hur du kan använda din rabattkod
Kundtjänst kontakt
Har du fortfarande en fråga?
Vänligen kontakta oss via formuläret nedan:
När får du svar på din e-post?:
Vi strävar efter att svara inom 1–2 arbetsdagar.
Vi har mycket att göra i december, så längre svarstider kan förekomma. Vi ber därför vänligen om lite extra tålamod – vi gör allt vi kan för att expediera alla beställningar!
Tack på förhand!
Firmaoplysninger:
Stepnote Aps
Sortedam Dossering 7D
2200 Kbh N
Denmark
VAT number: SE502079233801